Често задавани въпроси

  • Как да поръчам продукти?

    За да направиш своята поръчка в TopTrends, следвай тези лесни стъпки: 

    1. Избери артикула, който искаш да поръчаш;
    2. Добави количеството и натисни бутона "Купи". Продуктът ще бъде добавен в кошницата ти в горния десен ъгъл на екрана. Ако искаш да продължиш да пазаруваш, продължи с предглед на продуктите. Ако не, влез в "Кошницата" си; 
    3. Можеш да завършиш своята поръчка като гост или като регистриран потребител. За твое улеснение, можеш да се регистрираш в сайта с Facebook или Google;
    4. Избери метод на плащане и начин на доставка;
    5. Въведи данните си и завърши поръчката си;
    6. Ще получиш e-mail за потвърждение на поръчката. 

    Извършените покупки от TopTrends са напълно сигурни. Ние гарантираме сигурността на твоите лични данни (за повече инфорамация, запознай се с нашата Политика за поверителност).

  • Какви опции за доставка предлагате?

    Можеш да избереш доставка до адрес или доставка до офис на куриер. TopTrends работи с Econt и Speedy. Продуктите ти могат да бъдат доставени до всеки град на територията на Република България, в който има офис на един от двата куриера. 

  • Какви са цените и срокът за доставка на продуктите?

    Срокът на доставка до офис на куриер или до посочен от теб адрес в рамките на Република България е от 1 (един) до 3 (три) работни дни. За часа на доставка ще получиш съобщение (SMS) на посочения от теб телефон за контакт.

    Цената на доставка се изчислява автоматично и можеш да я видиш веднага щом избереш куриер и метод на доставка. 

  • Как да разбера състоянието на своята поръчка?

    В секцията „Моят профил“, в раздел „Поръчки“ можеш да провериш състоянието на своята поръчка. Ако не си регистрирана като потребител, можеш да проверите това, като активираш линка "Информация за поръчка" в имейла за потвърждение, който ти е изпратен.

Сравнение на продукти